Omdat wij regionaal opereren en een relatief kleine onderneming zijn, kunnen wij u onze werkzaamheden tegen een redelijk gunstig tarief aanbieden.
Tarieven zijn natuurlijk afhankelijk van de te verrichten werkzaamheden en de wijze waarop de gegevens kunnen worden aangeleverd. Het spreekt voor zich dat een “schoenendoos” administratie meer tijd vergt dan een redelijk verzorgd aangeleverde administratie.
Veelal spreken wij een jaarbedrag af voor al onze diensten en factureren maandelijks 1/12 gedeelte van dit bedrag. U wordt dan niet meer geconfronteerd met onprettige verrassingen. Voor startende ondernemingen hanteren wij, indien u dit wenst, in het 1e jaar een uurtarief.
Betaling vindt plaats middels een door u toegestane automatische incasso. U ontvangt een factuur aan het begin van elke maand. Wilt u meer informatie ontvangen over onze overige diensten en tarieven dan lichten wij dat graag toe in een gesprek met u.
Wilt u weten wat wij voor uw onderneming kunnen betekenen? Vraag vrijblijvend een offerte aan!